Ostatnie mecze
2 : 3  |  flaga vd vs krS.ql flaga
2 : 1  |  flaga krS.ql vs Nations flaga
2 : 0  |  flaga vd vs Nations flaga
0 : 2  |  flaga du vs krS.ql flaga
2 : 1  |  flaga du vs vNm flaga
Nadchodzące mecze
Status PFF Stream
Ligi
klan m p
1.  vd 5 15
2.  Nations 5 13
3.  svR. 5 10
4.  du 5 7
5.  [Dr] 5 4
6.  Cells 5 0
1.  krS.ql 4 12
2.  [dl] 4 10
3.  life. 4 7
4.  vNm 4 3
5.  >wtk< 4 0
Top typerzy
wszystkie kolejki
1. Venom 722
2. mwe7 703
3. cbs 663
4. CameLeon 661
5. ZUA_ 636
6. kbs 605
7. RobbieRivera 594
8. fro-jr 590
9. Luukets 553
10. f1x 532
wiecej
kolejka: 5
1. Kriso 87
2. mwe7 87
3. Luukets 87
4. CameLeon 87
5. jak0 78
6. ZUA_ 74
7. f1x 74
8. Venom 74
9. KodiXX 74
10. Mati100ziom 69
wiecej
Zarejestrowani (0):

Goście: (1|2)
2:3
Rodzaj: FINAŁ
Serwer: POL, Warsaw
Data: 2015-03-30 22:00
Rundy: 35:38
Sędzia:
wo
10:0 - wo

Hidden Fortress
4:10 - Hidden Fortress
vd
ProX
+54
-50
gienek
+47
-50
Luukets
+38
-51
BrzOzaB
+37
-56
krS.ql
prinz
+62
-41
sm4ll
+56
-41
driken
+45
-47
bousz
+44
-47

Asylum
4:10 - Asylum
vd
gienek
+59
-48
ProX
+48
-52
Luukets
+45
-50
BrzOzaB
+39
-54
krS.ql
bousz
+54
-44
driken
+50
-50
sm4ll
+48
-53
prinz
+47
-50

Trinity
10:8 - Trinity
vd
ProX
+76
-59
gienek
+62
-54
BrzOzaB
+59
-61
Luukets
+54
-62
krS.ql
driken
+66
-63
bousz
+61
-58
prinz
+56
-62
sm4ll
+55
-67

Campgrounds
7:10 - Campgrounds
vd
ProX
+66
-58
gienek
+60
-56
BrzOzaB
+51
-60
Luukets
+49
-60
krS.ql
sm4ll
+66
-54
prinz
+58
-56
bousz
+56
-58
driken
+55
-58
Kto wygra mecz?!
vd
52% (13)
(12) 48%
krS.ql
gwiazdorzy:
ProX
głosów: 1
Komentarze:
Musisz być zarejestrowany/zalogowany, żeby cokolwiek dodać. Rejestracja
102 | 04.03 21:50
legendarny mecz xD
101 | 07.04 02:08
gg
100 | 31.03 22:54
dzięki dzięki ciesze się że się podoba emo
99 | 31.03 13:35
Proszę kogoś o dodanie wyników poszczegolnych wraz ze statystykami.

Nezys kawal dobrej roboty, o fajnie bez zastrzeżeń.
98 | 31.03 01:56
zasluzone zwyciestwo, nic nie trafialismy jak trzeba emo
97 | 30.03 23:59
typerka weszla emo
96 | 30.03 23:50
Nagranie z finału https://www.youtube.com/watch?v=cyj3_3WkB7o
95 | 30.03 23:44
gratulacje !
94 | 30.03 23:27
http://www.quakelive.com/#!profile/matches/sm4ll/ff65b836-d716-11e4-b859-0242ac11001c/ca/1
http://www.quakelive.com/#!profile/matches/sm4ll/3abb18e4-d718-11e4-b859-0242ac11001c/ca/1
http://www.quakelive.com/#!profile/matches/sm4ll/d924d5a0-d719-11e4-b859-0242ac11001c/ca/1
http://www.quakelive.com/#!profile/matches/sm4ll/7e7eddd2-d71c-11e4-b859-0242ac11001c/ca/1

dobry finał, dziękujemy i do następnego razu.

ggs
93 | 30.03 22:47
ggs =)
92 | 30.03 22:42
Gratuluje KrS wygranej i Verde niesamowitej walki do końca well played mecz na miarę finału emo
91 | 30.03 22:38
ggs
90 | 30.03 17:24
kupsonowi stream moze sie nie spodobac !
89 | 30.03 15:44 | Edytowany: 2015-03-30 15:45
www.twitch.tv/neezys1989 - stream ofc jeśli nikt z grających nie ma nic przeciwko ;p
88 | 28.03 19:07
powodzenia dla obu ekip!
87 | 28.03 14:32
pasuje poniedziałek
86 | 27.03 16:49
a dalo by rade tak 21:30 bo z malym poslizgiem zacznie sie pewnie 22 emo ale tak czy siak juz wysylam smsy i pytam
85 | 27.03 16:23
Poniedziałek 22:00 by pasował. Wtorek też wchodzi w grę.
84 | 27.03 07:04
a to spoko emo tylko ciekawi mnie kto ma wladze na ts.plca.pl emo
83 | 26.03 14:02 | Edytowany: 2015-03-26 15:19
@cameleon jakby nie dało rady a potrzebujecie kanału na teamspeak to pisz, mam admina na jednym serwie teamspeaka to wam założę.
@baranek przyjąłem - bez odbioru pozdro emo
82 | 26.03 11:16 | Edytowany: 2015-03-26 12:43
z tego co rozmawialem ze smallcesonem w niedziele chyba nie zagramy, czekamy na info kiedy bedzie miał skład

kto zarządza kanałami na teamspeaku? bo tylko ma kanał nat i uvm może ktoś nam założyć albo podać hasło na uvm bo tam pewnie nikt nie siedzi emo
81 | 26.03 09:44
"W każdym z nas jest odrobina Janusza" (c) Bartekk emoemoemo
80 | 26.03 08:34
Nezys taka rada, quake to specyficzne miejsce wszyscy sobie cisna itp - taki nawyk przez zabijanieemo

Muszisz liczyc sie z krytyka,a jesli wiesz ze robisz dobrze rob to dalej, i nie zwarzaj na nic.

A btw dales sie wciagnac w quakowe sprzeczki Pozdro leszczu emo
79 | 25.03 23:21 | Edytowany: 2015-03-25 23:21
futros czy jak ci tam - to oczywiste i nie wiem co miał wnieść ten wpis i do czego się odnosić xd
78 | 25.03 22:30
Wiki_pl... niby nic, niby maskotka... A jednak slawna sie moja corcia w e-sporcie robi emo ( nezys czy jak ci tam - plca da sobie rade bez Ciebie ) pzdr ! frs emo
77 | 25.03 09:02
total zapomniałeś dodać kubson emo póki co on tylko szczeka a jego się to nie tyczy, widocznie lubi być w świetle zainteresowania albo po prostu jest taki głupi emo
76 | 24.03 23:30
co tu sie wyrabia? wszystkim już na mózg padło? chłopaki sie dogadali że przekładają i koniec dyskusji.co do strima, to uważam że należy sie nejzmeu flaszka za to że mu się wogóle chce.A jak komuś nie pododba sie strim to oglądać nie musi.Po przeczytaniu niektórych komentarzy to odnoszę wrażenie że niepotrzebnie odpaliliśmy ligę jak borsuki umieją tylko pieprzyć bez sensu zamiast przestać pierdolić i grać jak należy. ende.
75 | 24.03 22:49
ps. skontaktuje sie z Adamem i jesli wyrazi chęć to chętnie sie tego znowu podejmę
74 | 24.03 22:46
jedyny godny stream od czasów QL to mój i Oriego, sorry. pozdrawiam
73 | 24.03 21:19
co ty baran mi tu na plca spamujesz łaciną ? bana chesz?
72 | 24.03 19:07
tyle przeczytalem Lorem ipsum dolor sit amet, ex senserit suavitate has, sit ex audiam detracto iracundia. Quo te veritus invidunt, cu habeo fabulas tractatos vim, per option nonumes concludaturque ne. Dicam tincidunt ex vix. Rebum lorem audiam eam no, ne amet meis dolore eos. Ex quo homero vivendum sententiae. Id everti referrentur vix. Mea cu nibh adolescens, errem copiosae iudicabit has te.

Duo te munere definitiones, cu saepe nemore officiis vel. An sed expetenda gubergren, quo in eros tantas graeco. Accusamus vulputate qui et, dico utinam sit an. Summo oratio ei mel, id mel diam ridens. Qui tamquam accumsan concludaturque ex, primis accusamus ex mei.

Duo oportere reprimique ut. Ipsum elitr integre sit ea, inani atomorum volutpat te est. His te consulatu eloquentiam, ad urbanitas deterruisset eam. No vim solet percipitur, ex nec indoctum pertinacia assueverit. His cu inani docendi.

Mel justo etiam convenire cu, no periculis adversarium vim, error iudico consequat vix no. Probo sensibus maiestatis ex duo, ex mei alterum reprimique comprehensam, ex duo brute fuisset consequuntur. Te nonumy praesent voluptatibus sit, laudem utamur et eos. Perpetua vituperatoribus vel ea, quaeque noluisse convenire id mei, numquam maiorum incorrupte eos ut. Modo hinc convenire usu ei, labitur adipiscing consectetuer his ad, cu veri assentior per. Nibh iriure quaeque eu sed, ad vero atqui equidem quo.

Novum scriptorem mel at, cu eam quot possim vivendo. Ut sea illud epicuri persecuti, his tale interesset ut. An audire principes qui, molestie conceptam scribentur sea cu. Timeam probatus cu duo, mea et liber diceret. Esse epicuri albucius mei id. Elitr aperiam eum ne, eu agam elit graeco qui. In vim unum fabellas mediocrem, no nostrud percipit assentior nec, facer postea aliquip has et.
71 | 24.03 18:39
no chyba ponosi i sie dopierdala ciągle nie twój finał nie twoja sprawa emo
70 | 24.03 17:57 | Edytowany: 2015-03-24 18:01
Tak jak wspomnialem wczesniej "teraz to chaos i walka na słowa" emo czekac na finał i mordy w kubeł emo

Ps. Qbson czy Ciebie aby czasem nie ponosi ??emo emo
69 | 24.03 17:56
jakie to ma znaczenie czy nie mial butow czy mu noge upierdolilo w kontekscie tego co napisalem "debilu" ? : D

bez proxa nie gracie, punkcika tez nie oddacie mimo ze sie wam nie nalezy - pizdy jestescie, powodzenia w finale wygrajcie wkoncu ten upragniony puchar : D
68 | 24.03 17:34
kubek jestes jednak debil emo messi bez butów może grać bo wejdzie na boisko , niestety prox nie mógł wejśc na boisko debilu emo buty = myszka tak dla twojej informacji bo może nie zrozumiesz emo
67 | 24.03 17:15 | Edytowany: 2015-03-24 17:28
camel w ktorym miejscu tak twierdze? przytoczylem nasz przyklad tj 4 graczy i rowniez sila wyzsza, do waszego 10 graczy (ba 5 bylo dostepnych) i sila wyzsza bo messi zapomnial butow... takze jak jeszcze masz watpliwosci o co chodzi to my nie moglismy tego rozegrac a wy mieliscie taka mozliwosc i mimo to zdecydowaliscie sie na "przedluzanie ligi"...

zawiodlem sie camel, bylem pewien ze przystaniesz na moja propozycje finalu...

buli wygralo sobie, a wczoraj przegralo:d nie musze chyba pisac ze w przypadku remisu 2:2 (czyt 3:2 dla vd), bedzie wiara ktora potraktuje to jako brak rozstrzygniecia - a puchar i zaszczyty vd mozecie sobie wsadzic w dupe ; o

amon po twoim poscie z przykroscia stwierdzam ze to ty jestes uposledzony : D albo udajesz zeby odbiec od tematu i zachowac jeden jebany punkcik - zalosne
66 | 24.03 17:02
kupson przecież padło wczoraj kilka razy, że albo biorą wo (z całego meczu dla Twojej informacji) albo zwyczajnie przekładamy. To Ty jesteś jakiś upośledzony czy udajesz upośledzonego emo?
65 | 24.03 17:02
kubson, verde wygrało sobie przewagę 1:0 na start i tego nikt zmieniać nie będzie.
Zbędna dyskusja wogole finał w niedziele i tyle
64 | 24.03 17:00
kubek awaria netu to siła wyższa niestety nieprzewidziana, a szczere chęci były żeby to wczoraj rozegrać pełnym składem więc nie zrobiliśmy tego celowo albo ktoś poleciał w chuja jak twierdzisz, a finał to ostatni mecz więc inni nie muszą czekać żeby grać następną kolejkę tak czy siak będzie miał prox neta to napisze bo póki co jeszcze mu nie naprawili
63 | 24.03 16:58 | Edytowany: 2015-03-24 17:00
@luukets nie bardzo ironicznie brzmial ten post ale spox emo. Kij z dupy wyjęty już nie będzie pukał przepraszam ;< z serdecznymi pozdrowieniami
@kubson nie chce mi się kolejny raz odpowiadać na to samo xd
62 | 24.03 16:43
"po pierwsze primo ultimo kupson: krs to nie du, żeby wystawiać rezerwowy skład, gdzie i tak się ma pewność, że w takiej sytuacji nawet wiki_pl by sobie poradził. " (c) amon

odwazne slowa biorac pod uwage fakt ze graliscie z nami najsilniejszym squadem (gienek prox)... pamietam tez byly problemy z dogadaniem terminu - przypadek ? ; ))))))
nie wiem czemu obrazasz wikiego skoro prezentujesz ten sam poziom ; o

co do mojego wczesniejszego wjazdu na camela to prosil sie o to - wczesniej osadzal du o przedluzanie ligi, gdzie jedno spotkanie z nations przelozylismy - majac 4 graczy - a nie 16 (ok 10)emoemoemo!

natomiast odnosnie meczu to powinien zostac rozegrany najsilniejszymi squadami, moze byc nawet za miesiac - ciekawi mnie rezultat
uwazam tez ze w zwiazku z wczorajszym bajzlem ze strony vd, powinno zostac zastosowane nastepujace rozwiazanie (i tu zal do vd ze tego nie zaproponowalo) - potraktowac wczorajsze spotkanie jako wo i rozegrac final LB - tzn rozegrajcie ten mecz od stanu 0:0, napewno wiarygodnosc ostatecznego zwyciezcy bedzie wieksza (przeciez wtopa krs z du, z ktorym nawet amon z wikim zasiali by pogrom, nie powinna wplywac na ksztalt finalu - tymbardziej ze wczorajszy "mecz" mozna potraktowac w tych samych kategoriach "wtopy" vd)... amonik czekam na komentarz mojej propozycji ; )

a te cale pierdolenie o organizacji i chuj wie czym, ja pierdole...
nie bylo zadnego wo w tej edycji (wow), a ze sie przeciagnelo 2 czy 3 tygodnie...
liga jest dla graczy a nie dla streamerow, wiec jak sie nie podoba to wypierdalaj : D

61 | 24.03 16:14 | Edytowany: 2015-03-24 16:16
o chlopie, ja tu z ironia a ty mi zaczynasz rzucac cytatami z regulaminu PLCA. To moze zajrzyj jeszcze do kodeksu cywilnego i poszukaj czegos pod haslem "zawiedzione nadzieje".
Nastepne jak juz poszukasz, zajrzyj jeszcze do slownika jezyka polskiego i zobacz co znaczy "sila wyzsza", a pozniej jak juz skonczysz powyzsze zajecia to wyjmij kij z dupy bo slysze juz jak mi puka do drzwi.
bez serdecznych pozdrowien.
60 | 24.03 16:11
W niedziele odpoczywam i się relaksuje. Nie jestem na czyjeś zawołanie w zastępstwie bo macie problem do Neezego. Trzymam jego strone i mam na to wyjebane. BTW Barcelona nie przekłada meczu jak ma kontuzję Messi

Dziękuje nie pozdrawiam
59 | 24.03 14:25 | Edytowany: 2015-03-24 14:51
@gienek a skąd ty wziąłeś teorię że masz nie grać lub grać z powodu streamu? stream to jest jedynie dodatek oO i nie nie przybywam z lola ani nie zarabiam na streamie wiec nie wiem do czego to napisałeś ;D

Bardzo fajnie że napisałeś co Ci sprawia przyjemność ale rozmowa jest o lidze i o sytuacjach jakie w niej się pojawiały a nie o tobie . nie chodzi tu o ciebie proxa amona staśka józka mnie czy kogokolwiek innego, tylko o podejście reprezentowane w tej lidze (i nie mówię tylko o verde tylko o całej lidze)gdzie każdy ma każdego w dupie od adminów graczy i wszystkich ludzi którzy tą społeczność tworzą.
Nie wiem czego nie zrozumiałeś i skąd wziałeś teorie że masz grać bo jest stream ale czytanie ze zrozumieniem widocznie nie wyszło w tym przypadku.

BTW fajnie że lubisz sobie pograć i sprawdzić się z drikkerem smallem czy różnymi innymi graczami szkoda tylko, że masz w dupie to że przychodzą na ustalony z wami termin i czekają pół godziny w pare osób na chuj wie co. Bardzo nieegoistyczne podejście z szacunkiem do tych osób z którymi przecież lubisz pograć gratulację.

Luukets taka reakcja akurat mnie nie dziwi, ludzie nie lubią jak się mówi prawdę, także luzik.

§ 4.3.8. Na serwerze w trakcie meczu ligowego może przebywać maksymalnie 4 zawodników z każdej drużyny, osoby odpowiedzialne za stream (transmisje wideo) oraz sędziowie PLCA.

Regulamin nie mówi nigdzie o tym że jak nie chcesz streamera to go nie będzie więc jak admin podejmie decyzję, że mi nie wolno tego streamować to ok inaczej nie ma zapisu który mówi o tym że z twojego kaprysu nie mogę streamować także nie bądź mordko taki decyzyjny w przód emo

Nie mniej ofc nie ma sprawy jeśli nie życzycie sobie mojego streamu nie zamierzam się pchać na siłę jak dzieciak tam gdzie mnie nie chcą, wykłócać i czytać 15 minutowej kłótni na serwerze z cyklu wyrzućcie nejziego bo powiedział pare słów prawdy bo inaczej nie gramy ;< btw to nie mi tym zrobisz na złość geniuszu ;D
58 | 24.03 14:07
Poniedzialek co robisz w niedziele? Szukamy streama na final,bedziesz? Jeszcze raz podziekowania dla KRS i gre fair play, pozdrawiam serdecznie.
57 | 24.03 13:43
Lol, zarty sobie stroisz neezys albo przybywasz z lola czy jakiegos innego gowna, na ktorym zarabia sie na graniu i gracze z powodow ekonomicznych sa na uslugach widzow lub sponsorow. Jedynym czynnikiem motywujacym mnie do grania jest przyjemnosc z quaka i konkurowanie z najlepszymi, ani złotówki na graniu CA nie zyskałem i mam poddawać potencjalnie najlepszy mecz bo 14 osób wlaczylo streama z QL zamiast ogladac jeden z dziesieciu w tv albo smigac pickupa na asylum. Nie jestem jakas malpa cyrkowa i nie jest mi do niczego potrzebny Twoj stream, jesli to mialby byc kluczowy argument dlaczego mielibysmy grac rezerwowym squadem i w rezultacje oddac final. Sam odpale streama jak bedziemy grac w niedziele i nie bedzie mnie nic obchodzic czy obejrzy to 1 czy 100 osob i czy zamiast ogladania mieli kolacje z dziewczyna czy m jak milosc w planach. Jak sie na mnie wkurwia lub cos im sie nie spodoba to nastepnym razem nie wejda i tyle - moja strata, a nie sadzenie farmazonow o przepraszaniu widzow jak jakis lewacki spolecznik. Akurat w QL to widzowie dostosowuja sie do graczy a nie gracze do widzow. Jakbym dostawal tyle kasy z Quaka co porownywalny skillem gracz lola lub csgo to spoko moge grac nieoptymalnym squadem, bo moja ambicja ustapilaby zmniejszonym przychodom z powodu olania widzow, ale poniewaz mam z tego jeden wielki chuj oprocz potencjalnej satysfakcji z odpalenia drikera to ten sam jeden wielki chuj mnie obchodzi czy ktos to oglada i czy mu sie podoba.

Podziekowania dla krs za pojscie nam na reke. Mam nadzieje, ze przyczynil sie do tego fakt, ze tym razem nikt ze squadu sie nie zajebal i spal w rowie, tylko wyniknela sprawa poza czyjakolwiek kontrola i prox nie mial neta. Szkoda, ze nie wiedzielismy o tym wczesniej, bo camel mowil ze moglby zagrac od niego, ale te roszady zajelyby zbyt duzo czasu gdyby je zaczac o 21:15.
56 | 24.03 13:13 | Edytowany: 2015-03-24 13:42
@amon nie chce wchodzic w dyskusje poczytaj sobie rozmowe z serwera i odpowiedz sam xd tak jak pisałem to co miałem powiedzieć powiedziałem i nie ma sensu teraz po 10 razy sie rozwodzić nad tym samym wywołując gówno burzę .

Co do mojego streamu to normalnie gram sobie sam w inne gry i je streamuje, zgłosiłem chęć do postreamowania PLCA dlatego że quake live jest w mojej opini jednym z najfajniejszych fps-ów i tryb CA jest całkiem ciekawy i dynamiczny a PLCA jest ligą którą lubię i w której sam grałem, także nie robię tego dla swojej korzyści na zasadzie że to gra która pozwoli mi rozwinąć kanał czy coś w ten styl tylko dla tych paru osób które jeszcze chcą to oglądać emo.
55 | 24.03 12:01
amon do szczęścia wczoraj brakowało jeszcze coxxa i wiki_pl emoo mandim nie wspomnę emo a co do ilości graczy w teamie zobacz ile ma nat a i tak gra 5 osób i u nas jest podobnie
54 | 24.03 11:45
Jak nasze podejście było zlewcze i żałosne? W którym dokładnie momencie. Nie było odpowiedniego składu i nie chcieliśmy grać. Skoro jest opcja przerzucenia tego na inny termin, to czemu nie dojść do porozumienia i nie zagrać tego finału w normalnych warunkach. Nasze podejście zlewcze i żałosne było we wszystkich poprzednich finałach, gdzie graliśmy byle zagrać bez minimum zaangażowania w wynik. Jeżeli chciałeś takiego finału, jak wszystkie poprzednie, to spoko, my chcemy przez te wszystkie lata choć raz zagrać jak ludzie, a nie oddać mecz (zwracając uwagę na skład) jeszcze przed jego rozpoczęciem.

Masz chęci i chcesz żeby wyszło zajebiście? Super. Podkreślam, my też tego chcemy, dlatego finał 10 minutowy jest bez sensu. Bawiliśmy się przez cały okres grupowy i pucharowy. Finał wypadałoby zagrać jak trzeba.

Moja rada, bo widzę, że masz dryg do stremowania i chęci, których przeważnie wszystkim brakuje.. zmień grę! Tutaj zawsze było i będzie takie podejście. Nikt ani nam ani Tobie za to nie płaci, nikt tego nie ogląda, więc nie ma też takiego ciśnienia żeby się do tego jakoś bardziej przykładać. Ta gra to stary kotlet, w który id już nawet przestało wierzyć. Gdyby nie tryb CA ta gra już dawno by odeszła do lamusa. Od czasu do czasu pojawi się jakiś turniej Duela, który przechodzi bez większego echa. TDM, to samo.

Reasumując, oddanie wo byłoby lepszym rozwiązaniem niż granie tego finału wczoraj. Sztuka dla sztuki, nic poza tym innego by nie wyszło.
53 | 24.03 11:00
baran widać pamięta wszystkie nasze cup i plca im bliżej finałów tym mniej ludzi albo granie 3 składem żeby tylko dograć bo nikomu się już nie chciało emo ale bez proxa finał to jak nat bez barana czy krs bez smalla, prox często lubi polecieć w babola i nie przyjdzie na mecz nawet na finały jak to już miało miejsce, ale akurat wczoraj chciał grać i byłem z nim ciągle na telefonie i nie mógł się dodzwonić na jebaną infolinie, też nie pojawił się na meczu z nat emo gdzie ja musiałem grać ale dobrze że pojawił się jeden jedyny raz szaman emo i jakoś poszło, prox naprawi net pewnie się wypowie na ten temat i tyle, hf
52 | 24.03 10:23 | Edytowany: 2015-03-24 10:56
@amon Dzięki emo
Czego sie spodziewales fajerwerkow i entuzjazmu? emo przeciez nic sie nie dzialo nie bylo meczu to mowie nie mniej nie wiecej a to co mysle taka rola, nie używałem określeń że clan verde jest zły i w ogóle bo wasz team odkąd grałem w ql lubię, ale podejście było krótko i na temat zlewcze i żałosne.

W świecie zyjemy raczej tym samym.
Było 15 osób max to prawda wiadomo że nie będzie tysięcznej publiki na PLCA czy nawet setki ale robię to dla tych którzy chcą oglądać i nawet jeśli to będzie jedna osoba to i tak to będę robił, i nawet tej jednej osobie uważam, że należałyby się przeprosiny za to, że zmarnowała poniekąd przeze mnie (gdybym nie streamował to by tego czasu nie poświęciła) swój czas na nic, dlatego takie słowa ode mnie padły ;p

Ja wiem, że najlepiej by było mieć to wszystko w dupie i olać wszystko jak każdy ale niestety jak coś robię to chciałbym żeby to wyszło najlepiej jak to mogę zrobić i wkładam w to swoje zaangażowanie. Pewnie część osób źle odbiera to wszystko co tu było napisane powiedziane itp itd, ale mi nie chodzi o wyrzucenie z siebie jakiegoś żalu, żółci hejtu czy jak to tam chcecie sobie nazwać a tylko i wyłącznie o to byśmy razem sami sobie tę ligę usprawnili.

@co do samego streamu to akurat pod finał też miałem przygotowane pare ciekawych opcji żeby wyróżnić to że jest to mecz najważniejszy w całym sezonie ale nie było mi dane akurat tego pokazać może w następnym terminie jeśli mecz się odbędzie.

co do tych tych priorytetów jeszcze, zgadzam się z tobą w 100% dlatego tym bardziej mnie dziwi właśnie to, że nie szanujemy swojego czasu nawzajem bo tak jak piszesz nie mamy już po 15-18 lat i każdy ma dużo innych zajęć.

Dobra co miałem napisać/powiedzieć to powiedziałem i nie chce za specjalnie już robić spamu w temacie.

Powodzenia w finale i niech wygra lepszy ! emo


51 | 24.03 10:11
No qrcze nie da sie nie zgodzić z amonem kiedys to byly czasy. "piżamki w paski czy w groszki tzn ze chłopcy dorośli i tak każdy skończy szczajac w nocnik w nocnym szpitalu nie masz pracy to do garów skonczylo tak paru..."
50 | 24.03 09:56
po pierwsze primo ultimo kupson: krs to nie du, żeby wystawiać rezerwowy skład, gdzie i tak się ma pewność, że w takiej sytuacji nawet wiki_pl by sobie poradził.

To że nie zagraliśmy w czwartek było spowodowane tym, że o 21 miałem zebranie w pracy, które miało pierwotnie odbyć się w inny dzień, no ale nie wszystkie dokumenty przyszły i dlatego przełożone zostało na czwartek, gdzie w pierwotnej wersji miał być pełen skład ale niestety wypadłem i musieliśmy przełożyć. Na tyle ile wcześniej było wiadomo, że nie zbierzemy silnej ekipy Camel dał znać. Wczoraj miałem nie grać, bo miałem wyjazd służbowo-rekreacyjny, którego nie dało się już przełożyć. Może gdyby termin meczu został potwierdzony trochę wcześniej jeszcze coś by się udało załatwić i pewnie rozegralibyśmy to wczoraj. Złośliwość rzeczy martwych, że Proxowi padł net. Bywa. Na upartego mogliśmy zagrać wczoraj ten finał, tylko po co? Żeby się kończył tak jak nasze wszystkie poprzednie finały, gdzie grał byle kto i mecze kończyły się szybkim 10-2 10-3 10-4.

Tak jak pisał Camel, choć raz chcemy zagrać taki finał, żeby powalczyć o pierwsze miejsce, a nie od razu skazując się na wpierdol, bo w takim wypadku lepiej oddać wo i jest mniej pierdolenia i robienia z siebie worka treningowego. To czy zagramy ten finał za tydzień czy za miesiąc wydaje się nie mieć większego znaczenia na opóźnienie ligi, przecież to ostatnie spotkanie :ASD

Nejzys szacun wielki, za chęci do strimowania tych meczów. Serio. Ale w jakim świecie Ty żyjesz? Jak wczoraj, to włączyłem po raz pierwszy, to co jakiś czas lament jaki to nasz klan jest zły i że PLCA chyli się ku upadkowi. Przepraszasz kibiców i jest Ci smutno, a o ile licznik dobrze podawał, to w kulminacyjnym momencie oglądało nas szalone 14 osób :ASD Wrzucisz to na yt pewnie oglądnie to następne 15, co daje nam łączną notę 30 osób! Szalone liczby.
Dawniej przy plca pracowało więcej osób i miało to ręce i nogi. Ale kiedy to było? 10 lat temu. Od tego czasu nikt z nas już nie ma po 15-18 lat, przez co priorytety się trochę pozmieniały. Ludzie, którzy grali PLCA, grali na całkiem innej grze, z innymi ustawieniami serwera. Promode 1 fastrail 1 i heja, napierdalasz we wszystko co się rusza, z czego tylko się da. Większa frajda, tutaj jak zaczniesz kombinować z taktyką, bo brakuję troszkę umiejętności (haj kupson), to zaraz będą po Tobie jechać, że nie grasz 'góry'. Ale po co grać 'górę' jak można trochę pokombinować i może uda się wygrać głową, a nie tylko aimem. Baran to mam wrażenie, że zapomniał jak jagnięciem był i jak na q3 mimo zdecydowanie szybszej grze na każdej mapie każdy klan grał przynajmniej 2-3 lokacje i nikomu to wtedy nie przeszkadzało. Ludzi oglądało to nie 30, a 300 a komentarz Reseta i Knora po prostu rozpierdalał łeb. Reklamy, dżingle jakieś, no po prostu mega.

Podkreślam, ta liga umarła zaraz po 2 edycji na QL. Zafascynowanie nową grą, która zupełnie się różni od OSP minęło. Te klany, które zostały, już mają taki poziom, że nowe nie chcą się zapisywać bo z góry skazane są na pożarcie. Nie ma to nic wspólnego z tym, że czasem mecze się przeciągną z tygodnia na tydzień. Lepiej jest coś zagrać i powalczyć niż wrzucać za każdy taki epizod wo.
49 | 24.03 08:47 | Edytowany: 2015-03-24 09:06
@buli pragnę tylko zauważyć, że to nie jest w tej lidze pierwszy tego typu przypadek. Teamy mają po 10 - 15 osób w składzie a mimo to terminarz i tak każdy ma w dupie i przekłada się mecze na "chuj wie kiedy" W każdej lidze czy to w sporcie czy w grach komputerowych każdy team boryka się z problemami ze składem to jest oczywiste, że nie zawsze może zagrać pierwszy skład i po to jest zawsze w teamie rezerwa, a nie przekładanie po pierdylion razy żeby zagrała sobie najlepsza 4.

Zgadzam się z barankiem że w/o to też jest bezsens, aczkolwiek kontynuowanie tego w tej formie też mija się z celem dlatego pisałem że warto by przemyśleć jak ma wyglądać kolejna edycja o ile się odbędzie.

Niemniej było minęło powodzenia w następnym terminie dla obu teamów.
48 | 24.03 08:35
W takim razie pozostaje nam czekać i życzyć powodzenia po raz 2;p emo
47 | 24.03 08:18
Wyszlo jak wyszlo ale przeciez nie zakonczymy finalu przez w.o bo nie o to w tym chodzi. Nowy termin to niedziela.
46 | 24.03 08:01
Ze proxa nie bylo to juz chyba standard na finalach :P
bardzo dobra decyzja klanu vd na chuj grali milion meczy zeby final przejbeac bez filaru druzyny.

A co do wczesniejszych lig, to wchodzily poprostu w.o byli admini i sedziowie ktrzy kontrolowali spotkania.Wprowadzenie tak rygorystycznego regulaminu przy tylu klanach bylo by glupie blisko "polowa" meczy zakonczyla by sie przez wo a wydaje mi sie ze nie o to nam chodzi.

Jestem zdania ze znalezlismy sie tutaj zeby pograc, powodzenia dla obu ekip hf
45 | 24.03 06:57
Nie dziwi mnie to co napisal neezys chłopak wczoraj żeby ogarnac dla nas streama zasuwal na klawiarce jakby miał 5 rak. Ewidentnie brak sedziego-organizatora z prawdziwego zdarzenia co ma jaja i stworzy regulamin prosty konkretny i treściwy. Gdyby każdy klan zabieral sie do meczu w podobny sposób to final ligi plca odbył by się w grudniu emo). Kiedys qrwa 3 ligi po 8 klanów i jakos to wyglądało teraz to chaos i walka na słowaemo emo
44 | 24.03 00:59
Niestety mnie nie było... ale widzę po stream'ie, że gruby mecz emo
43 | 24.03 00:04 | Edytowany: 2015-03-24 00:13
https://www.youtube.com/watch?v=UTOgV0-kP0Q Powtórka z tego kapitalnego spotkania ! emocje i zwroty akcji rozjebują system enojy emo! emo Serio proponuję po tym sezonie paru osobom które prowadzą tę ligę zastanowić się nad tym jak to ma dalej wyglądać, nie wiem weźcie sobie osoby do pomocy żeby wpadały na serwer oglądać mecze lub sami wchodźcie żeby rozwiązywać takie sytuacje bo inaczej to toniemy Panowie a dziur tylko przybywa ;D

Te gadki w tym meczu ze strony verde nie były zabawne tylko żałosne, smutne jest to jak wszyscy macie siebie nawzajem w dupie i kładziecie lachę na innych czy to graczy czy to adminów czy widzów. Róbta co chceta ale takim czymś sracie sobie sami do swojego gniazda i sami sobie rozjebiecie tę ligę (nie mówię tu tylko o verde ofc).
42 | 23.03 23:09
nie do konca 5 was bylo, a w klanie zapisanych do plca masz 16 ; )
41 | 23.03 23:03
siła wyższa padł net
40 | 23.03 22:27
no camel ladnie ogarnales! : D
39 | 23.03 21:57
ggs
38 | 23.03 21:56
Fajnie gracie,
37 | 23.03 21:27
sorry szybka zmiana adresu http://www.hitbox.tv/Neezys1989
36 | 23.03 21:22 | Edytowany: 2015-03-23 21:25
www.twitch.tv/neezys1989 live KURWA JAKIS PROBLEM z twitchem jest ...
35 | 23.03 20:20
Kiedy stream i link ?
34 | 23.03 18:40
21 30.
33 | 23.03 18:34
Podajcie dokładną godzinę plz ..
32 | 23.03 15:41
nie wiem kto tak napisal
31 | 23.03 14:41
e o 15 gracie czy o 21 30? bo raczej większość ludzi w robocie w tym ja emo
30 | 23.03 11:30
Jeśli mój betting jest jakimś wyznacznikiem, to dziś zwycięzcą będzie vd. Kurde ale emocje od rana nie śpie.
29 | 22.03 23:53
21:30 confirmed :> www.twitch.tv/neezys1989
28 | 22.03 20:24
raczej pasuje emo
27 | 22.03 19:29
21:30 jest ok?
26 | 22.03 19:28
no to lecimy w poniedziałek (czytaj jutro)
25 | 22.03 17:54
Jezu Buli co Ty miales z czytania w podstawowce emo?
24 | 22.03 17:50
buli czekam na odpowiedź miałem na myśli was a nie swoich, bo ja od swoich miałem już info dlatego napisałem takie dni a ty widze nie zakumales
23 | 22.03 17:30
No toz napisalem czy doczekamy sie juz tego oczekiwania... Bo caly tydzien minal a ty dalej nie otrzymales potwierdzenia ktory dzien pasuje tym twoim prosom. Tylko potem nie licz ze mi napiszesz jutro o 21 ze za 30min masz sklad i mozesz grac
22 | 22.03 15:29 | Edytowany: 2015-03-22 15:30
buli dokladnie tak napisalem jak kubson pytal kiedy rozegramy, a ty dalej nic nie odpisujesz
CameLeon
13 | 20.03 07:15 | Edycja
czekam na odpowiedź czy poniedziałek czy czwartek, chyba że podadzą jeszcze inny termin
21 | 22.03 14:46 | Edytowany: 2015-03-22 14:55
buli: "czekam na odpowiedź czy poniedziałek czy czwartek, chyba że podadzą jeszcze inny termin ", mysle ze to bylo skierowane do was emo

barni,krolu publicznych serwow prosze cie,ty i te twoje rady. gdyby nie kangi i shock to byscie dostali do 2-3 z nami emo

w duela dostajesz, w ca dostajesz, wygrasz cos kiedys emo? trzeba napisac do syncerrora zeby ci przestal punkty za zadawanie dmg zabierac.
20 | 22.03 13:52
doczekamy się propozycji terminu?
19 | 22.03 12:38
pitek w formie a styl gry jak lukets wiec napewno lepszy wybor emo

18 | 21.03 20:30
barney co Ty za glupoty opowiadasz ziomeczku luuki teraz gra jak nalezy tylko ktos mu punkty na trinity odjal
17 | 21.03 17:49
wystarczy trafiac (c) m1losh
16 | 20.03 17:07
no tak barni ty bys pewnie dal pitka i amona xD
15 | 20.03 11:32
na ciebie styknelo emo
14 | 20.03 07:17
srakens nikt sie nie przejmuje twoim popcornem, na final trzeba miec sklad... przeciez nie moga wystawic luketsa
13 | 20.03 07:15
czekam na odpowiedź czy poniedziałek czy czwartek, chyba że podadzą jeszcze inny termin
12 | 19.03 22:04
kiedy wkoncu ten mecz! czyzby znowu z vd problemy???? popcorn kupiony, termin waznosci do konca tygodnia - camel nie zawiedz mnie !
11 | 19.03 19:30
Tajna broń przygotowana na finał przeczyśćcie lufy lepiej! emo
10 | 19.03 07:21
oj buli no jeszcze we wtorek miałem skład wczoraj rano pisze do wszystkich że wam też pasuje czwartek nagle dostaje smsy że jednak nie będzie składu a ja grać nie będę finału tak jak u was plutno proste emo
9 | 18.03 17:20
twoje wypowiedzi camel są dla mnie nie do zrozumienia.
8 | 18.03 14:53
chociaż raz chciałem zagrać pełnym składem finał a dziś wypadli chociaż wczoraj potwierdzali czwartek emo, pasuje poniedziałek czwartek 21-22 ale jak nie ma LM to popytam też o wtorek środa
7 | 18.03 14:33 | Edytowany: 2015-03-18 14:34
Nieładnie. Jeżeli mówisz o następnym tygodniu to już nie ma ligi mistrzów, także wtorek i środa też wchodzą w gre.

prox jednak się zdecydował popić emo ?
6 | 18.03 09:42
Kurwa jednak nie pasuje emo dam znać jeszcze dziś czy poniedziałek czy czwartek godziny 21-22
5 | 17.03 23:51
pasuje czwartek 22:00
4 | 17.03 13:23
buli 3:1 prox
3 | 17.03 01:12
prox 3:1 krS
2 | 16.03 20:16
czwartek 22:00?
1 | 16.03 16:48
Wielki finał! Liczymy na porządne widowisko emo